Jens Pulver on 'The Jim Rome Show' Today

Just two days before the most important bout of his career against WEC™ Featherweight Champion Urijah Faber, mixed martial arts legend Jens 'Lil' Evil' Pulver will discuss his upcoming WEC™ SuperFight with Jim Rome on the Friday, May 30th edition of the nationally syndicated hit, 'The Jim Rome Show'.

Pulver and Rome will touch on the former UFC® champion's past, present, and future in MMA and what fans should expect from the biggest fight in WEC™ history, which takes place on Sunday, June 1st, at Sacramento's Arco Arena (VERSUS 9pm ET / PT).

Today's Jim Rome Show with Jens Pulver airs at 11:05am PT.

dimanche, mai 27
1PM/10AM
ETPT
Liverpool, United Kingdom

Récent
Voyez la conférence de presse d'après-combat en direct immédiatement après l'événement.
19 mai 2018
Voyez les faits saillants de la pesée de l'UFC Fight Night Chile avec Demian Maia & Kamaru Usman.
18 mai 2018
Jimmy Smith vous présente son analyse d'avant-combat en prévision du combat principal de l'événement UFC Fight Night Santiago entre le #5 Demian Maia et le #7 Kamaru Usman.
18 mai 2018
Kamaru Usman parle de sa vie au Nigéria et de la façon dont son enfant a forgé l'homme qu'il est devenu. Usman affrontera Demian Maia en combat principal de l'événement Fight Night Santiago.