Jens Pulver on 'The Jim Rome Show' Today

Just two days before the most important bout of his career against WEC™ Featherweight Champion Urijah Faber, mixed martial arts legend Jens 'Lil' Evil' Pulver will discuss his upcoming WEC™ SuperFight with Jim Rome on the Friday, May 30th edition of the nationally syndicated hit, 'The Jim Rome Show'.

Pulver and Rome will touch on the former UFC® champion's past, present, and future in MMA and what fans should expect from the biggest fight in WEC™ history, which takes place on Sunday, June 1st, at Sacramento's Arco Arena (VERSUS 9pm ET / PT).

Today's Jim Rome Show with Jens Pulver airs at 11:05am PT.

Récent
Le poids plume Conor McGregor surprend la Dublinoise Aisling Daly au gym The Ultimate Fighteravant son combat contre Jessica Penne.
26 nov. 2014
Photos tirées du combat de quarts de finale entre Jessica Penne et Aisling Daly.
26 nov. 2014
Relive all the action from the quarterfinal bout between Jessica Penne and Aisling Daly.
26 nov. 2014
Pour la toute première fois, Ultimate 100 Knockouts, une émission spéciale originalement présentée à la télévision à la carte, est maintenant disponible sur UFC FIGHT PASS. Voyez plus de trois heures des meilleurs KO de l'histoire de l'UFC.